[silindi] biliyor musun geçen gün bunu yaşadım, çocuğu yenidoğan kontrolüne götürmüştüm,neyse mütevazılik edip orda benim gibi yeni doğum yapmış ama cahilin teki olduğunu sonradan anladığım muhtemelen okuması yazması bile yok her halinden belli biriyle sohbet ettim., kadın bana akıl vermeye başladı, çocuğu 10dk da bir emzir sarılık olmaz,yok şuna çalıştırma bunaa alıştırma,onun daha ilk çocuğu ve gram bilgisi yok benim 3.cocuk ayrıca da 10yillik ebeyim,bunu ona da hiç söylemedim ama bı daha da cahille muhatap olmam