Bebeğim sadece geceleri sık öksürüyor gündüz uykusunda bile biley yok bugün polikiline gittim doktor göğsünü ve sırtını kaba bir ses duyduğunu ve zatürreden şüphelendiğini söyledi römtgem çekildik ama sabah sonucuna bakabileceğini söyledi haliyle endişelendim görüntüden anlayan var mı acaba