Aybars_m benim kızım 5 buçuk aylık Biz 5 aylık 10 günlükken başladık bir doktora falan sormadım Bence 5 ayda başlanmalı tadımları Çünkü araştırmalarıma göre birçok uzman da doktorun söylediğine göre Bebeklerin 6 ayında ek gıda almaları lazım tapmaları değil Yani 6 aydır her şey tatmış ve yemek yemeye hazır bir halde olması lazım zaten bebeklerin yemeğe alışma süreci bir oyun Hadise buluyor Ben de o yüzden erken başlayarak ona ek gıdayı taktırdım alerji var mı yok mu Onları kontrol ediyorum 6 ayına kadar bu bitmiş Artık çorba larımızı rahat rahat yoğurdumuzu yemeye başlamış olacağız Çünkü 6 ayda bebeklerin ek gıdaya ihtiyacı var kadınlarla elde edemeyecekleri için adımlar erken başlayıp ek gıdaya aslında tam olarak 6 ayda geçiş yapmış olunuyor Bu yüzden bence herkese beş beş buçuk aylıkken tadımları başlanması tavsiye ediyorum hele emziren anneler sanırım 6 ayda onların sütlerin artık yetmediğini duydum Bence başlanmalı alışsınlar