aybarsbebekk oğlum 18 aylık olcak bir kaç güne erken kalkıyor 8 gibi kahvaltı veriyorum omlet peynir tahin tarzı şeyler bazen pankek, öğleden önce ara öğün olarak 11 gibi sütlaç yedi bugün öğlen 1 gibi arpa şehriye çorbası içti bir kase , öğleden sonra karpuz kavun yemiş babasıyla dışarı çıkmıştı akşam yemeğide 18.00 gibi tavuk sote ve bulgur pilavı yedi . Mamayı 1 yaşından beri içmek istemiyor içmiyor anne sütü de ilk 4 ay aldı bir daha almadı. Ama yemesi şimdilik iyi maşallah. Sizinki mama yada anne sütü alıyor mu ? Birde yatmadan da yoğurt yedireceğim bir kase içine de bir kaç tane organik bebe büskivisi ekliyorum