anneolmak123 benim çocukluk travmamdır bit malesef küçükken hep saçım kısacık erkek gibiydi o yüzden kendimde görünce şok oldum çok ağladım yine kesmek zorunda kalıcam diye ama çok çok şükür atlattım. Saç boyası da kesin çözüm diyorlar bu arada aklınızda bulunsun en son çare. En kısa zamanda atlatırsınız inşallah 🙏