elifelif7 Kızlar hiç yarı zamanlıya geçen tanıdığı ya da kendisi olan var mı uygulama şekli nasıl oldu bilgi almak istiyorum 🙏🏻
yavrukurt_ elifelif7 hala bekliyoruz. Ben ücretsizdeyim ancak kurumumla görüştüğümde yazı gelecek fln dediler.
begonya1 Arkadaşlar peki iş yoğunluğunu bahane ederek uygulamayı red etme durumları var mı İstanbul Adliyesinde çalışıyorum seneye bitiyor iznim çok korkuyorum bunu bahane edip yarım zamanlı çalışma vermezler diye
Pamukprenss begonya1 canım aslında bu senin işine yaramıyor. Tabi çocuğun az bişe bğyük olsa çalışmak zor olmaz. Sigortan kademen hep yarım işliyor olacak yani geç prim geç emeklilik gbi düşün
zenginoldum begonya1 evet o da var. Bizim ulke zaten kurallari çiğneme ulkesi. Yogun yerlerde kadini tam gun çalistirmaya devam ederler diye dusunuyorum.
begonya1 Pamukprenss Farkındayım ama bebeğe bakacak kimse yok iki yaş iki aylıkken tüm gün kreşde durması nasıl olur bilmiyorum hiç yoktan yarım gün gider diye düşünüyorum 😞