Kızlar dün tuvalet eğitimine başladım kendi söylemiyor ama tuvaletin çişin var mı deyince var diyo gidiyoruz bazen yapıyo bazen yapmıyor ama gece uyandırmayayım dedim sabaha kadar iki kez altına çiş yaptı allahtan alez ve çarşafı çift serdim ama gece nasıl yapmalıyım bez mi bağlasam yoksa tuvalete mi kaldırsam kararsızım