Arkadaşlar eger.yaz bebeğiyse bebeğiniz çok fazla kıyafet masrafı yapmanıza gerek yok bolcana zıbın alın sadece hastane cikisi1 tane hastanede giydirmeye yeter şapka eldiven tulum hicbirine gerek yok bebeğin 25 günlük olcak bir sürü hastane cikisi tulum aldım hastanede bile zıbın giydirdim 25 günü zibinla atlattık onda bile gece uyandığında terlemiş oluyor inanın boşa masraf etmeyin Ağustosta bebeği olacak varsada inanın aldiklarinizi giydiremiyceksiniz bile kıyafet soran oluyor ne alalım falan diye bolcana zıbın çorap alin ben çoğu zaman çorap bile giydirmedim aldığım tulumlar küçüldü bi kere bile giydirmedim