edooossselos kızlar bebeğim 20 günlük mama+meme ilerlemeye calısıyodum ama sütüm çok azaldı iki gögsümü sagınca 30-40 cc anca cikiyor bebegimde meme reddi vardi son bikac gundur tutmaya basladi gogsumu. mamayida 3 saatte 60cc veriyorum ama bazen uyumuyor bi saat kadar uyutmaya calisiyorum yok tekrar mama yapip icirirsen uyuyor napicam bilmiyorum cok mu fazla oluyor tecrubeli anneler?? ve sutumu artirmak icin ne yapabilirim gogsumu tutuyor ama sut istedigi gibi gelmedigi icin aglayip birakiyor oyalanmak icin tutuyor gibi nasil sutumu artirabilirim
cicimomy edooossselos ceviz fındık bunları yiyin rezene çayı bol bol su için eğer az geliyorsa bestlak süt artırıcı alıp ondan içebilirsiniz
kevsersanlii edooossselos komposto,hurma,rezene ,su özellikle 7/24 için , birde ısırgan otu çayı 2 arkadaşım da içti acayip süt yaptı bana su yaptı tabi herkeste farklı olur mu bilmiyorum
kevsersanlii edooossselos ben de çok şaşırmıştım ama süt yaptı kullanan çok kişi de var sizin için araştırdım biraz
duyguluinsan nihlemm bende mama meme veriyorum bebeğim 4 aylık daha yeni 90 cc geçtik. Kilo alımı iyi bu arada. Akşam mamasını içer. Kesintisiz de uyur. Meme de sağım yaptığınızd- gördüğünüzden daha fazla süt var. Sağım yapmak sütü artırıyor. Bol bol su için.
melek124 Merhaba mesajlara bakarken sizin mesajınızı gördüm ne yaptınız benim de bebeğim 20 günlük aynı sizin durumunuzdayım siz bu süreci geçmişimizdir