babybabyt kanda yererince yükselmeden idrarda çıkmaz zaten. Kanda yoksa gebelik yoktur. Ama kan testi hatalı yapıldıysa da o ayrı bir konu.
Çünkü normalde beta ilk günler düşük olur, zamanla artar, 3 gün önce kanda negatif olup 3 gün sonra pozitif olabilir. Tabii bu durum gebeliğin çok başı için geçerli. Ama kanda negatif olduğu dönemde zaten idrarda da çıkmaz.