Zeycebeci benim kizimin bingildagi 18.aydan sonra kapanmaya başladı, d vitamini de normalden yüksekti. Tahlille eksiklik saptanmadan d vitamini vermeyin fazlası da zararlı. 2 yaşına kadar kapanması beklenir, tiroidle alakalı bir durum da olabilir. Doktora götürün bence.