Kızım 3 buçuk aylık aşırı terliyor her uyuyup uyandığında bir kova dolusu diyebiliriz ama şöyle bişeyde var çok az çiş yapıyor bana hiç normal gelmiyor 3 saatte bir besliyorum bazen çok gazlı olursa 4 saatede çıkıyor 120 ml 2 kez çiş yapar en fazla bezi hep kuru doktoruna sordum terlediği için az yapıyor sıvıyı terle atıyor vücudundan ama bilmiyorum ya benim için yinede rahat etmedi bir sorun mu var diye düşünüp duruyorum tecrübesi olanlar bilgi sahibi olanlar lütfen yorumlarmısınız