Senaktas Merhaba, bebeğim 1 yaşında ve son zamanlarda özellikle son 3 gündür gece 5-6 gibi uyanıyor ve yatakta oturuyor. 1-2 saat bu şekilde uyumadan kendini oyalıyor. Bu durumu yaşayanınız var mı acaba? Geçici bir durum mu ve neden olabilir?
Ahsenimm Gündüz Senaktas gündüz kaç uyku yapıyorsunuz 2 uyku yapıyorsanız fazla geliyordur tek uykuya geçim dönemi olabilir
Senaktas Ahsenimm 2 uyku yapıyoruz. Aslında 1 uyku uyutmak istiyorum ama bazı günler dayanamıyor. Bazı günlerse uyumuyor. Sanırım geçiş dönemindeyiz. Teşekkürler yorumunuz için.
Yenianne2 Şuan kızım 3 buçuk yaşında tam 1 buçuk yaşındayken aynı şeyleri yapıyordu ağlamıyor sadece oturup oyun istiyordu ben çözümü ayağımda sallayarak bulmustum 1 ay sürdü bu durum sonra kendiliğinden geçti
Minikbezelyem87 Senaktas benim kızımda aynıydı ve çok zor oluyodu benim için kızım günde iki uyku yapıyordu toplamda 3 saat uyuyordu gündüz baktım olmuyor tek uykuya geçtik ilk 10 gün çok zorlandı tek uykuya geçişte acaba tekrar iki uykuya devam mı etsem derken pes etmedim ve şuan alıştık ve gece uyanma sorunumuz geçti çok şükür 🙏🏻
Senaktas Minikbezelyem87 ayy çok sevindim bunu duyduğuma. Biz de şu an 2.günümüzdeyiz tek uyku yapıyoruz. Umarım yavaş yavaş düzelir. Ne zaman gece uyanmaları azaldı peki?
Minikbezelyem87 Senaktas gece uyanmalarımız zaten çok yoktu bizim sabah çok erken kalkıyordu uzunca bir süre uyumuyordu şimdi sabah 8-8.30 gibi kalkıyor