motherthea Benim demirim kanım vs baya düşmüş sağlık ocağındaki doktor dahiliyeye randevu al ve bundan yazdır dedi. Randevu aldım direk yazar mı nasıl bi serum yan etki vs oluyor mu
sesyt motherthea bende de ilaçlar fayda etmeyince damardan verdiler geçen sene doktor yatış yapıp vermesi gerekiyor fakat ben acilde yaptırdım 20 dakika bekledik bir şey olmayınca çıktık hastaneden yolda çok kötü alerji oldum bütün vücudum kabardı nefessiz kaldım hastaneye zor yetiştim serum ve oksijenle kendime gelebildim herkeste aynı durum olmuyor tabi
gamzeyalcin38 Vallahi bugün ben gittim dahiliyeye demirim 5′ti ama ben 2016′dan beri kullanıyordum demir ilacı falan bırakınca geri düşüyordu kaydetmiyordu bugün takıldım dahiliye doktoru yazıyor yani ama belki ilk önce hap tedavisi verir