kimbuayseeee Kızlar giden var mı napıyolar muayene de felan sadece dikiş mi alıyolar yoksa alttan muayene falan var mı anlatır mısınız
tonymontana kimbuayseeee doğum yaptığınız hastane ve doktora gidiyorsunuz estetik dikişse 2 saniye falan sürüyor düğümlerden birini kesip dümdüz çekiyor doktor daha sonra karından ulstrasonla kontrol ediyorlar bu saydıklarım dışında aksi bir şey yaparlarsa itiraz edin
tonymontana babyisleeping hayır alınıyor daha mart ayında estetik dikişle sezaryen oldum😂 kullanılan ipe göre değişir dediğiniz
babyisleeping tonymontana bende şubatta estetik dikişle sezaryen oldum aynı şekilde çevremde de bir sürü insan oldu ilk kez sizden duyuyorum dikiş alındığını. Google amca ve chatgbt de alınmıyor diyor ilginç 😄
duyguluinsan tonymontana Mart ayında doğum yaptım. 5 sezeryan ile doğan yeğenim oldu. Dikiş aldırma hiç duymadım
tonymontana babyisleeping google amca ve chatgpt de benim dediğim gibi eriyen ip kullanıldıysa alınmıyor eriyen ip kullanılmadıysa alınıyor diyor😊
babyisleeping tonymontana tamam işte estetik dikişin amacı eriyen ipler zaten görüntüsü itibari ile, diğer türlü estetik dikiş olmuyor o yüzden şaşırdım 🙂↔️
tonymontana babyisleeping peki tamam siz daha iyi bilirsiniz estetik dikişi🌺 ben sadece yanlış bilgilendirme olmaması adına belirttim
tonymontana delihatun01 duyguluinsan işte iplik farkından kaynaklı eski hesabım varkende burda böyle şeyler yazılmıştı kadın estetik dikiş olmuş ve eriyen ip kullanılmamış dikişlerini aldıracağını bilmiyormus ve benim dememin sonucunda ertesi gün gidip dikişlerini aldırdı tekrardan belirtiyorum ESTETİK DİKİŞTE ERİYEN İP KULLANILMADIYSA DİKİŞLER ALDIRILIR yanlış bir şey de söylemiyorum🙃
duyguluinsan tonymontana ok. Yaşamışsınız bizzat. olmadı demedim zaten :) varlığı şaşırtıcı geldi. Doğumunuz devlette mi olmuştu acaba
gokceminaa Ben orada sezeryan oldum 2-3 saniyede hemen çekip alıyor ağrısı sızısı vs hiçbir şey hissetmiyorsunuz zaten o esnada alttan da muayene ediyor ultrasonla rahim toparlamış mı her şey yolunda mı gibisine bakıyorlar korkacak endişe edecek bir şey yok
tkut kimbuayseeee Şubat’ta sezeryan oldum yapistirmaydi dikiş alınmadı ama alttan muayene falan olmuyor ultrasonla karından bakiliyor rahim toparlanma durumuna