Kızlar en son 26 haziranda adet oldum. 1 ay 3 gün oldu hala adet olmadım. 1,5 yaşında bebeğim var emziriyorum. Emzirdiğim için geciktiği oluyordu ama bu sefer içim hiç rahat değil. Mevsim değişikliğindendir diye düşünüyorum ama bu kadar gecikmezdi hiç. Şuan için hiç istemiyorum bebeğim küçük uykuları düzensiz huysuz diş çıkarıyor off bilmiyorum ya moralim çok bozuk. Gebelik testi almaya çıkamıyorum. Biraz daha bekleyip öyle yapayım diyorum. Ama varsa da gerçekle karşılaşmak istemiyorum piskolojim kaldırmaz. Oğlumu desteksiz büyüttüm hep e çok yıprandım. Bide varsa naparım