sengul5334 alerjik gibi geldi bana da, yakın çekimde cok da kuru duruyor cildi, doktorunuzu değiştirin bence ve mutlaka doktorun tavsiyesi olan bir nemlendirici alın, dalın ve uni baby gibi market sampuanlarini doktora götürene kadar kullanmayın, bir de sakın bebek yağı kullanmayın su aşamada