102 günlük olduuuk tabi 3-4 gündür bebişimin kakasını yapamadığını söyleyebilirim tabi ben gaz damlalarını veriyorum masaj yapıyorum zorla yaptırıyoruz kakasını mecbur sabun yöntemiyle eski usül ne zaman düzelecek bu ya bir ara yine böyle oldu düzelmişti şimdi yine aynı bebeğe yazık sabundan da korkuyorum ama rahatlaması için mecbur yapıyorum