FilizAdaa Herkeze merhaba kızım 17 aylık,simdiye kdr hiç çizgi film izletmedim sizler ne zaman eğitici çizgi film izlettiniz neler izlettiniz şimdiden teşekkür ederim
cokbilmismom FilizAdaa 17 aylık çok erken değil mi 3 yaş sonrası başlayın eğiticide olsa suan anlamayacak zaten ve boş yere ekran bagimliligi olacak 16. Ayin içindeyiz bizde izletmeyi düşünmüyorum. Siz aktivitelerle eğitici şeyler yapacaksınız bu yaş aralığında
etuerk FilizAdaa 17 aylık bebek karşılıklı konuşarak öğrenir boş boş ekran bakarak öğrenmez bu eğitici bir çizgi film vaadetleri boş olur. O bebeğin iletişime ihtiyacı var. Bir hastalık dönemi sadece müzikli videolar izledi onu da bıraktı şükür