dlra01 Bebeğim 3 ay 21 günlük. Aşırı bi şekilde salya,huzursuzluk ve kucak isteği var. Sizce diş mi geliyor bakar mısınız 🥹
bad28 dlra01 bende o zaman da diş sanmıştım atakmış 🫣 Şimdi 5 aylık atak bitti mi devam mı bilmiyorum diş başladı bir de 😅 Bitmek bilmeyen bir atak gibi geldi meşhur 4. Ay atağı doğruymuş🤣
dlra01 bad28 ne olduğunu çözemediğimiz huysuzluklar ah derdini anlasam banada atak gibi geliyor bir kaç gündür böyle çünkü 🤣🤣
akinmom dlra01 ahahahah 6. Aydan bildiriyorum ataklar hala devam babasında 5 dk durur beni görünce hemen ağlar kucağıma atlar kaynanamın kucağında da öyle beni görsün hemen üstüme atlar kaynanamda nasılda biliyor annesini diyor( her zaman çocuk bilmez anneyi diyordu) 🤣
dlra01 akinmom bizimkide al al durmuyor diyip benim kucağıma veriyor 🤣🤣 lafa gelince ben çok çocuk büyüttüm ayy biz ne zaman rahata erecez evlenince mi 🤣🤣