Kızlar merhaba oğlum 21 aylık artık bıraktırmak istedim emmeyi bugun 2. Günümüz sabır taşı kullandım memeye çok zorlamadı ama asla aslaaa uyutamıyorum çocugu bu zamana kadar hep memede uyudu napıcam bilmiyorum 2 3 saat uyutmaya çalışıyorum resmen çok yıpranıyoruz tavsileriniz varmı sizin bu süreç nasıl geçti uyku işini nasıl kolaylaştırabilirim lütfen yardımcı olun bu arada normal şekilde bıraktırmayı çok denedim ama asla olmadı once gece beslenmesini de kesmeyi denedim çıldırdı o gece hiç bişey ikna etmedi bu şekilde istemiyor memeyi istese bile arada açıp kokluyor geri gidiyo ama hala uyurken memeyle uyuma ümidi var gece bu kadar zorlamadı 3 de kalktı su içip uyudu şok şasırdım birde 5 de uyandı yarım saat dolandı oyuncaklarına gitti en son yataga geldik ben uyumuş numarası yaptım o da pes etti uyudu lütfen yardımcı olun