4,5 aylık oğlum var kilosu vs gayet iyi ama son günlerde hava o kadar sıcak ki aşırı terliyor anlatamam sırılsıklam oluyor🥺 sütümün de azaldığını hissediyorum arttırmak için birşeyler yapıyorum ama bebeğimin idrarı koyu sarı olmaya başladı turunculuk var su veriyorum o da işe yaramıyor 🥺 mama vermeye karar verdim öneride bulunabilir misiniz zor durumdayım