Merhaba, bende bebeğim 6 aylık olunca diyetisyene gittim . 2 aydır devam ediyorum. Emzirmemi gözönüne alarak liste oluşturuyor . Üstte yazdığı gibi arkadaşın 3 aydan önce diyet önerilmiyor . Bir de yeşil çayı uygun bulmadı içmememi söyledi. Havalar ısınınca da yürüyüşe başlayacağım ancak şu anda YouTubedan Leslie’nin egzersizlerini fırsat at buldukça yapıyorum .