Hulyaaaass Bazı günler kendime engel olamıyorum bağırıyorum yapmaması ellemesi gerken şeyleri elleyince eline vuruyorum ama sonra o ağlarken bende üzülüp ağlıyorum 😭 sinirlerime bazen hakim olamıyorum
uykusuzanne__ Hulyaaaass ellerine vurmayın ama güzel bir şekilde uyarın bak bunu yapma zararlı gibi gibi o zaman daha iyi anlar,bağırıp vurursanız ters tepki oluyor geri yapar yani vurmakta çözüm değil
hunilimomy Hulyaaaass bizlerde insanız anlik öfke halimiz olabilir önemli olan sakinlesebilmek oyle olduğunda bi nefes alin uzaklaşın bi iki dakika normal bunlar üzülmeyin 🌸
Hulyaaaass uykusuzanne__ öyle yapmaya çalışıyorum her zaman yaptığım birşey değil bazen anlık oluşuyor ama işte pişman oluyorum