gurbetteanne10 Ben özele gönderdim tam gün olması için. Devlette de tam gün olan yerler varmış sanırım ama bize uygun yoktu. Saatler dışında, iyi-kötü olma anlamında devlet-özel ayrımı olduğunu sanmıyorum. Çok kötü özeller de duydum, çok iyi devlet anaokulları da, öğretmenine bağlı daha çok. Ama her türlü iyi geliyor hem çocuğa hem anneye. Akran iletişimi çok önemli bu yaşlarda.