Kızlar belki çok erken farkındayım ama bi kaç kere aynı şeyi yaşayınca kafama taktım biraz kızım 22 aylık elimden geldiğince parkta ya da akranları ile bi araya gelince müdahale etmiyorum kendisi oynamayı öğrensin vs diye ama birisi onu ittirse veya vursa öylece bakıyor asla oradan uzaklaşıyım yapma vurma diye bişey söyleyeyim veya karşılık vereyim gibi bişey söz konusu değil vursun kırsın istemiyorum ama o ortamda kendini koruyabilsin istiyorum geçen gün kuzenimle oğlu geldi kızımdan büyük altı ay kadar kaç kere vurdu hatırlamıyorum sadece ağlıyor gerçekten sinirlerim bozuldu başında bekledik resmen vurmasın diye odaya götürüyorum orda da durmuyor yanına girmek istiyor. Ben kızıma kendisini korumayı basıl öğretebilirim sana vurursa yanına gitme yavaşça itebilirsin yapma diyebilirsin dedim ama canı yanar diyor Napıcam bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum 🥺