Hulyaaaass 16. Ayin içindeyiz açmıyorum çünkü çevremde 5 10 dk dan ne olcak yaaaaa diyerek açanların 2 yaşında 3 yaşına geldiklerinde ailelerinin pişmanlıklarını ve sitemlerini gördüğüm için bu şekilde açmayarak devam edeceğim. Yemek yemiyor her şeyi atıyor yediği kadar diyorum emiyor zaten. Gün içinde de sürekli oyun oynayarak geçiyor karşıda kayınvalidem var bir saat oraya goturuyorum. Balkona havuz koyduk orada biraz oyalaniyor. Sabahları mutlaka yarım saat dışarı çıkarız akşam yine çıkarız. Eğer öğlen çok bunaldıysam avmye ararız kendimiz hem serin oh mis. Yani ekran vermemek için yapılacak çok şey var. Sadece biz çok yoruluyoruz ama buna değer diye düşünüyorum