Mayısta doğum yaptım. Mayıs ayını aldım temmuz ve haziranın kini almadım. Ödemeler 1 ay geriden yapılıyor diyorlar.144 aradım haziranın ki temmuzun sonunda yatacak diyor. Diğer aramada ise ikisini bir alacaksınız dedi. Şimdi 144 aradım yatmış gözüküyor dedi gitsem ala bilir miyim?