AviL06 Eşimin doğum gününe az bir zaman kaldı ne alsam derdine düştüm. Aslında o beklemiyor ama ben yine de almak istiyorum. Kampanyalı ürün öneriniz olur veya genel olarak hediye öneri olur hepsine açığım ☺️ Sizler eşinize ne aldınız bana da fikir olur 🙁✨🌹
uykusuzanne__ AviL06 ben eşime hediye olarak arabasına benzin alıyorum hep eşim diyor benzin al 🤣fikir olsun sizede mantıklı bir hediye bence
kelebegiminannesiyim AviL06 Eşime gsstore dan forma aldım. Kızımla bana da pazardan aldım 😀 Doğum gününde gs li pasta yaptırdım. Arka plana gs li Nevresim vardı onu sabitledim. 5-10 tane sarı kırmızı balon şişirip yere attım. Masa hazırladım masayı ikiye böldüm yarısı yemek kısmıydı yarısı kutlama kısmı(ramazana denk gelmişti) Kızımla biz formaları giydik hazırladığım odada. Kızımın eline eşimin formasını verdim. Eşimi çağırdım eşim kapıyı açar açmaz kızım formayı babasına verdi. Eşim de giydi. Öyle fotoğraflar çekildik kutladık
yaren1106 AviL06 ınesta güneş gözlükleri var koruma olarak iyi fiyat olarak da makul onu alabilirsiniz ayakkabı saat tesbih kullanıyorsa tesbih, gömlek, gümüş yüzük yada gümüş bileklik,
AviL06 kelebegiminannesiyim fotma almistim tabi o zamanlar kızım yoktu ama 🥲 formamız da var teşekkür ederim 😇🌹
AviL06 yaren1106 4-5 adet gözlügü var bir de bizimki aksesuar çok sever hepsini zamaninda aldım 🤦🏻♀️ zaten hiçbir.sey bulamazsam tişört gömlek vs. Düşünüyorum 🥲 erkeklere hediye almak çok zor ☺️🌹
AviL06 yaren1106 hem seçenek az hem çeşit az gibi çünkü aksesuarda da farklı tarzlar var kadınlar bir çiçeğe bile mutlu oluyor ☺️🌹
EfeCan_ Bende eşime hediye bulamadım. En son aklıma geleni aldım. Kahve makinesi istiyordu Philips kahve makinesi aldım hem çok şaşırdı hem çok mutlu oldu :)