Merhabalar 28 haziranda gece emmesini kestim bir hafta sonra da gunduz emmesini kestim şükür istemiyor ama emzik emiyor sizce emzigi ne zaman biraktirmaliyim 17 aylik ama premature 5 haftasi eksik neyse bazilari emzigi de biraktir diyor bazilari simdi degil 3-4 ay sonra biraktir diyor travma vs olmasin diye ogretmenim bakiciya birakiyorum bakicida emzikle uyuyordu sizce ne yapmaliyim normalde agustosta biraktirmayi dusunuyordum ama boyle dediler kasim ara tatilde mi biraktirsam ama bu sefer de her seyi anlamaya basliyor daha cok bagimli olup birakmasi zor olursa simdi bile gun icinde vermeme ragmen emzik emzik diyor sizce ne yapmali