KendiEvimdeDeplasmandayim yaa nasıl peki yiyor mu şu an? Ben de bi 10 gündür deneyitorum sizle aynı sıralama oldu ama hala kaşığı ağzına götürünce bön bön yüzüme bakıyor ağız falan açmıyor. Bu ağız açma işi her bebekte mi böyle yoksa benimkinde mi sorun var 🙄
Bir de biz pazara gittik geçen cumartesi, ağlamadı aksine çok çok keyifliydi 😅😅