Oğlum için 3 hafta haftada 1 olmak üzere kan verdik değerler düzelicek mi diye.ilk 1 ay içinde tedaviye başlamak çok önemli ama 3.kan vermede değerlerin normale döndüğünü gördük.2. Hafta belki ilaca başlasaydık ondan düştü zannedebilirdik ama son ana kadar beklemeyi seçtik çok şükür beklediğimize değdi.doktor düşmeyeceğine dair kesin mi konuştu da ilaca başlattı hemen onu merak ettim