Merhabalar.59 günlük kızımda hala bir rutin oluşturamadık.Bebeğim bazen gece geç uykuya geçiyor bazen 17.30 dan sonra uyanmak istemiyor.Bazen gündüz kısa kısa bazen emip emip uyuyor 4 saat ( uyandırmaya çalışsam da geri sızıyor) .Bir düzen rutin oluşturabilen var mı? yoksa huyu mu böyle 😅 Büyük kızımda 6 haftalıktan sonra gece yatış saati sabah kalkış hep aynı idi alıştırabilmiştim 🫣