Merhaba 1 yaşında kız bebeğim 2 gündür ateşi var doktora götürdüm kan idrar istedi kan verdik hafif enfeksiyon var dedi ama idrar bir türlü veremedik 2 gün olacak özel bölgesine bant poşet yapıştırncamı enfeksiyon etkisinden mi bilmiyorum nerde 12 saatten fazladır idrar yapmadı doktorda mutlaka idrar lazm diyor karnına masaj yapyorum duş aldıryorum bol sıvı anne sütü de veriyorum ama olmuyor olsada poşete sağlıklı bir sekilde akacakmi bilmiyorum tecrübesi olan annelerden cevap bekliyorum teşekkürler