Kızlar artık bıktım, bezdim ya. Anne olduğuma köpekler gibi pişman etti bu cocuk beni. 6 Ağustosta 21 aylık olacak doğduğundan beri memnuniyetsiz ağlak hiçbir sorununu çözemiyorum acaba sorun ben miyim diyorum artık. Uyumuyor ezelden beri hele bu aralar daha berbat. Gece uykusuna geçiyor ve iki saatte neredeyse 3 kere uyanıyor. Sabaha kadar uyanması onu buluyordur ve ben 2 saat uyursam yarabbi şükür. Uyumadığı için gün içinde bütün gün ama bütün gün ağlıyor. Hiçbir şeyle oyalanmıyor tv bile kâr etmiyor. Bende bittim artık sürekli ağla ağla gece uyuma kafam kazan oluyor. Gün içinde hiç tahammülüm kalmıyor sıfır. Zaten bir şey yapamıyoruz ağlamasından. Çarpıcam diye korkuyorum yani artık. Doktoruna götürdüm kan değerlerine, vitamin vs bakıldı hiç ama hiçbir şeyi yok her şeyi normal ne derdi var ben anlamadım. Dişlerini tamamladı sıkıntı yok. Bütün gün anne diyor ağlıyor ama abartmıyorum tüm gün hiç susmuyor. Artık ben bağırıyorum odasına götürüp bırakıyorum orada ağlasın yani. Tükendim ben artık gerçekten ömrü hayatımda böyle çocuk görmedim susmak bilmiyor asla susmuyor. Berbat haldeyim ağlamamak için kendimi zor tutuyorum su an. Başımda susmadan sabah yediden beri ağlıyor hiçbir şeyden memnun olmuyor. Çok mutsuzum ben artık. Hiçbir şeye hevesim yok çünkü tüm gün başım ağrıyor, gözlerim şiş, tahammülsüzüm bıktım ben. Nolur bi akıl verin yaşayan varsa geçiyor desin bana lütfen bir şey deyin..