2 ay 10 günlük kızımla hızlı tren yolculuğu yaptım. İlk dakikalar çok zordu, sesinden sanırım aşırı korktu. Sürekli ağladı ilk bir saat inanılmaz zorlandım. Fakat ben iki koltuk aldım yan yana, yanıma birisi oturup rahatsız olmasın diye. O yüzden yanım boştu rahatlıkla emzirme örtümle emzirdim, sonra ki saatler biraz rahatladı ve uyudu.