Melike55 daha önce testlerinde hiç ertesi gün kuruma çizgisi bile görmedim bilmiyorum dün test yaptım negatifti bugun banyoda bakmak istedim böyle çıkmış bu kurums çizgisimi nedir anlamıyorum yardımcı olur musunuz tecrübeli annelerim
Poyrazmom0 Melike55 var gibi ama kuruma çizgisi de olabilir. Tekrardan yapsanız. adetinizin günü geçti mi
zeyaslanep Melike55 bende de olmultu daha önce 3saat sonra böyle çizgi oldu ama hamile değildim ilk 10fk falan sonra geçersiz sayılıyor bildigşm kadaryka
Melike55 Poyrazmom0 Takvime göre adetime 1gün kala yaptım ilk kez başıma geldi geçersizdir öyle yazıyor talimatlarında ama daha önce hiç görmedim bilmiyorum
Poyrazmom0 Melike55 benimde böyleydi kaç sefer negatifti ama daha iyi bilen biri çıkar sanırım. İstiyorsanız vardir inşallah 🌸😁
Melike55 nurdann1 sizinde mi 1gün sonra böyle çizgi oldu benim adetime 1gün kala yaptım öğlen negatifti bugun baktoğımda böyle çizgi vardı
nurdann1 Melike55 adetim 2-3 gün kala yapmıştım benim daha silikti eşim inanmamıştı ama ben inanıyordum her gün yapıyordum ben bekleyemedim heyecandan🤭🤭 adet de olmayınca aile hekimliğine gidip kan vermiştim.