Kızlar bebeğim 2,5 aylık parmak emmeye alıştı parmak emerek uyuyor böyle devam etsin istemiyorum doğduğundan beri emziğe alıştırmaya çalışıyorum emziğimiz avent ama asla emmiyor ağzına soktuğum an kıyamet kopuyor sanki. Önerileriniz var mı siz nasıl alıştırdınız