gizememre bugün ek gıda tadımlarının 6. günü. İlk 3 gün kabak verdim şimdi patatesteyiz. Asla yemiyor, kabağı da hiç yemedi patatesi de aynı şekilde. Öğürüyor, tükürüyor asla yutmuyor. Suyla zorla ben gönderiyorum az biraz tadını alsın bari mideye az da olsa girsin diye.
Bunlar normal mi? Düzelir mi? Ne yapmam lazım şimdiden çok stres oldum…
Bu arada bebeğimde inek sütü ve yumurta alerjisi var. Yoğurt veremem şimdilik… Sadece bazı sebze ve meyveler serbest bizim için