gizememre ek gıdaya 6.ayda baslamıştik biz 14.ayına kadar gercekten hic birsey yemedi kızım. Şanslıyda ogün 1 meyve yer nadiren 3 5 tatli kaşık tarhana corbasi ıcerdi..9 aylik olduğunda artk 3 ögun beslenmesi gerekli idi ama okadr bsey yemeden geldik ki 9.aya ciğneme reflexsi gelişti mi,çigneyebliyor mu ondan dahi emin değildim.Aylarca geceleri stresten uyuyamadım yarın ne yiyecek öğünlerde yine yemeyecek diye 9.ayda bikac doktora gttim icime sinen kndme göre iyi bi doktor bulana kadar bu konuda gezeceğim tek tek dedim.Bi tane ilgisine ve konusmasina anlatimina ikna oldugum bi doktora denk geldim onunda dewam ettim..Tabi bu donemde diş sürecide var farkindayım buda bi etken..Asla zorlamadım zaten hic birzaman yesin diye gıda reddi yaşamakta istemezdim üstüne…9.ayda ilk değerlerine baktirdık bi sorun yoktu değerlerinde ama gida takviyeleri ile destekledik her ay düzenli ayni doktora gttim her ay yada max. 2 ayda bir değişiklik yaptı takviyelerde bu bi sürec tine sabir istiyor elbet 2 3 günde olacak bisey değil tabi…oyle boyle derken 1 aya biraz düzeldi 2.ay sonra bi tık daha derken derken 14.ayda normal yeme düzenine döndük..Ama halen kontrolü elden birakmiş degiliz 3 4 ayda bir bazi degerlerine bakılır sonuclarina gore halen takviyeler ile desteklenir.Yoksa salsam bliyorum ki başa döneceğiz.6.ayda 14.aya kadar resmen 2 3 tatli kaşıgı tadınlarla zar zor besledim desem asla abartmış olmam.Bu surecte benim tecrubem asla zorlamamak,zamanla düzelir diye salmamak,ve doktorunu iyi seçmek,en kötü 6 ayda bir değerlerini kontrol ettrmek çünkü küçuk cocuklarin degerleri cok cabuk değişiyor.