Merhaba kızlar bebeğim bugün 4 ayına girdi. Sadece mama ile besleniyor, emmiyor. Son bir kaç zamandır kakasında siyah iplik şeklinde şeyler görüyorum korkmalı mıyım? Yarın 4.ay kontrolümüz var doktora da soracağım ama burdan da fikir almak istedim. Her kakasında olmuyor ama 2 haftadır 2-3 gün aralıklarla görüyorum bunu