Queen_Mommm her bebek elektrikli sevecek diye birşey yok birde bana aşırı pahalı geliyor ya yani gereksiz ben bimden normal anakucağı almıştım zamanında bak sadece 2 ay kullandık 3.ayında tam tur dönüyordu anakucağında o yüzden asla kullanamadık 4.ayda da emekledi. Elektrikli yani sürekli sallanır mod. O şekilde alışacak bence 2. Daha çok güzel hem daha çok ilgisini çeker eğlenir oyalanır