prp2727 bizimde gündüz uykularımız inanılmaz azaldı ve uyutmaya kalkınca aşırı zor dalıyor inat ediyor uyumamaya bence atağa erken başladık bizde 3 aylığız :( yanında yatıp başka şeylerle ilgilensem bile hemen mızıldanıyor ilgiyi kendine istiyor bide akşam 6-7 gibi çığlık çığlığa durduk yere ağlamalarımız başladı yordu valla şimdiden 😅 gazı yok bizimkinin nurse ile 2.ayda falan çözdük ama bütün bu hareketleri atağa bağlıyorum ben