23cuja23 Herkese öerhaba, 2,5 aylık kızımın bütün ormaklarında bu kahverengilikten var birkaç gündür. Sizce ne anlama geliyor önemli bişey mi
nursnmh 23cuja23 internette biraz arastirdim Masum olabilir diyor ama sık olasılıklar soğukta kalma Sürekli Elini yumruk yapma Oksijen düşüklüğü (dudakda ve dilde de olurmus ) Enfeksiyon iltihabi diyor Üstünde durulmasi gereken bir konu Bir sonuc alirsaniz bize de bildirin lütfen
23cuja23 nursnmh teşekkürler. Doktorumuz ile görüştüm çok yumruk yapma ile alakalı dedi korkulacak bişey yokmuş. Gerçekten de bu ara sürekli yumruk yapıyor ellerini