Kızlar kızım 10 aylık 7 aylıkken alt iki dişini çok rahat çıkardı 9 buçukta üst dişlerii yavaş yavaş patladı sadece 2 gün iyi oldu ve şimdi köpek dişleri çıkmaya başlamış. Sürekli ateşi var sürekli mızmız sürekli ağlıyor ve hiç birşey yemiyor güçsüz düştü ayağa dikilmeyi bırak emekleyemiyor bile diş granülü aldık ama en fazla 1 saat etki ediyo 4 saatte bir ağrı kesici calpol veriyorum doktorun önerisiyle hep çıplak gezdiriyorum ateşi bı anda fırlaya biliyor önerileriniz varmıdır bacılar ne yapmam lazım bende perişan oldum.