yavrupotuncek Kızlar hastane yatış verdiği zaman e nabızda işlemler kısmında yatış olarak yazar demi reçete vermiş ama yatiş yok işlemlerde sadece muayene yazıyo
Rwerdst yavrupotuncek yatış olarak gözükmüyor ya. Vizitte doktor muayene olarak kayda geçer. Size yatış için SMS gelir sgk dan
ciray yavrupotuncek o zaman görünmesi lazım ama bazen yatış işlemleri rapor alınmadıysa görünmeyebiliyor. Rapor isterseniz doğrudan raporlarda görünür.