Kızlar hem emzirip hem mama desteği veren var mı? Nasıl ilerliyorsunuz? Bebeğim 3 aylık.
Geçen ay kilomuz düşüktü doktorumuz bol emzirme dedi mama vermemişti. Bu ay ortalamanın baya altında kalmışız “3 öğün mama takviyesi ver 4.ay gerekirse keseriz mamayı. Sütünü de emzirme sonrası sağarak çoğaltmaya çalış” şeklinde yönlendirdi.
Phlips avent gazkolik biberonu ve yenidoğan başlığı kullanıyoruz. Normalde haftada 1 falan biberonla anne sütü içiriyordu ama bu durum sıklaşınca meme reddi yapar mı diye tedirgin oldum.
Önce 2 memeyi de emziriyorum ardından 60/90 cc mama veriyorum. Hem memeyi boşaltsın süt üretimi durmasın hem de memeden uzaklaşmasın dye böyle bir yol çizdim kendimce. Sabah, öğle ve akşam emzirme sonrası da mama veriyorum