Bebek_1 Kızlar dün 2 yaş aşısı oldu oğlum bugün sabahdan beri ateşleniyor aşıyla ilgili olabilir mi aşı ateş yapar mı
ipickot24 Bebek_1 ikinci ay aşısı arasında verem var ağır biraz yapar ama geçer baktimiz geçmedi hemşireye sorun calpol verin ama sormadan vermeyin
Bebek_1 ipickot24 Dün verebilirsin demişti bugün tekrar doktoruma sordum 6 saat arayla verebilirsiniz dedi 2 yaş aşısı bu arada
Bebek_1 _Pnr_Kmrc_ Merhaba evet bir tane koldan yapıldı ateş de aşı kaynaklı değil crp yükselmiş ondan dolayı olmuş