İsterseniz başarabilirsiniz 🥰 ben hem yemek yapmayı hem yemeyi seven biriyim hamile kalmadan önce 6 ay diyet yaptım çok nadir esnedim, iş yerime 6 ay boyunca yemek taşıdım, diyet suları, ara öğünleri bazen kahvaltıları. Ne gerek var niye yapıyorsun diyorlardı iş yerindeki yemekten önüme koyuyorlardı örnek veriyorum o gün tavuk var ve ben salata yiyorum. Bir kutlama oluyor tatlı oluyor ben yemiyorum 😅 eşim evde pizza partisi veriyor ben kabak spagetti yiyorum ertesi güne yemeğimi hazırlıyorum 🤣 az az da olsa 15 kg verdim öyle hamile kaldım 😅 çocuk doğunca da yedim ya bi güzel yedim yani yavaş yavaş dikkat etmeye başladığımda bir aylık diyet programı aldım 4-5 kg kadar verdim bu bile iyi hissettirdi hem de emziriyorum şuan bebeğim 6,5 aylık