aselliyam23 sürekli oynayamıyorum, çünkü bir yandan çalışıyorum. Kızım da sağ olsun bensiz asla oyun oynayayım modunda bir çocuk değil 😔 3.5 yaşında ve çok zorlanıyorum. Sizin çocuğunuz nasıl? Oyun kurma konusunda en azından. Yanında ben olunca saatlerce oynayabilir sadece oturmam yeterli ama onla olmazsam asla oynamıyor mızırdayıp duruyor.. gün içerisinde top oynuyoruz, kitap, etkinlik, boyama bunları çok seviyor. Parmak boyasına sardık bu sıra bakın onu kendi başına oynuyor uzun süre 🙂 akşamları parka çıkıyoruz, havuzda oynuyor filan böylelikle akşam oluyor.. bu hafta tatildeyiz burada bile bensiz asla bişey yapmıyor 🥶🥶🥶